Deze documentaire gaat over film. Over de straat ('geloof Erwin niet, geloof de straat', zegt Perfect Alles). Over ervaringen van mensen met de verkoopmaffia irl. En met de verkoopmoedermaria's. Maar ook over mijn boek, en over de ontvangst van mijn boek.
Want de reacties zijn hartverwarmend, de recensies lovend. Zelfs de meest kritische recensent roemt de ‘vlotte schrijfstijl.’
Een kleine greep.
‘Geweldig leuk en raak boek, een boek naar mijn hart.’
'Vlotgeschreven boek’, ‘Bijzonder vermakelijk.’
‘Aanrader voor iedereen die wil weten hoe hoffelijkheid in de praktijk kan werken.’
‘Aanstekelijk. Wedden dat u het in één adem uitleest als u eraan begint?’
‘Heerlijk boek om te lezen.’
‘Erwin Wijman is sinds vandaag mijn held.’
Viola Robbemondt, Carwoman (Autoblog)‘Eyeopener van grote klasse. Informatief, goed onderbouwd, vlot, prettig leesbaar en heel hoffelijk geschreven.’
'Uniek en recht voor z’n raap.’
Maud Ebbekink, Psychologie & Marketing
‘Tip voor ieder die met marketing te maken heeft (voor gewone consumenten trouwens ook).’
'Verplichte lectuur.’
‘Tom Peters staat niet alleen.’
‘Inspiratie voor bestuurders.’
‘Interessante kost voor ondernemers.’
'Het lezen van dit boek roept een toenemende irritatie bij me op.'
‘Lachen, huilen en alles daar tussenin. Ik kan het hele boek wel quoten.’
Geen opmerkingen:
Een reactie posten